بلومبرگ: مایکروسافت برای مدیرعاملی با این ۴ نفر مصاحبه شغلی داشته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما سونی با xperia z1 به موفقیت می رسد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوله پشتی و آدرس knapsack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 2112
بازدید کل : 709280
تعداد مطالب : 297
تعداد نظرات : 146
تعداد آنلاین : 1


Online
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید


 The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here.

آمار مطالب

:: کل مطالب : 297
:: کل نظرات : 146

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 25
:: بازدید هفته : 69
:: بازدید ماه : 2112
:: بازدید سال : 8713
:: بازدید کلی : 709280

RSS

Powered By
loxblog.Com

با کوله پشتی به روز باشید

بلومبرگ: مایکروسافت برای مدیرعاملی با این ۴ نفر مصاحبه شغلی داشته
جمعه 19 مهر 1392 ساعت 15:54 | بازدید : 732 | نوشته ‌شده به دست ali | ( نظرات )

بلومبرگ: مایکروسافت برای مدیرعاملی با این ۴ نفر مصاحبه شغلی داشته

همان طور که پیش از این نوشتیم، هیئت مدیره مایکروسافت می خواهد تا پایان همین سال میلادی قائله انتخاب مدیرعامل جدید را ختم کند. در این بین طبق اطلاعاتی که به دست آمده، تاکنون با چهار نفر برای این مقام مصاحبه شغلی شده.
 
در ادامه مطلب با کوله پشتی همراه باشید تا کمی بیشتر این ۴ نفر را بشناسیم.

۱. آلن مولالی، مدیر عامل فورد

خوب:  آقای مولالی با استیو بالمر دوست است و در جریان سازماندهی مجدد مایکروسافت در ماه های اخیر به او مشورت داده. در نتیجه خوب می داند که مایکروسافت در چه شرایطی قرار دارد و لازم است چه کارهایی صورت گیرد تا در جهت صحیح حرکت کند.

 
آقای مولالی فعالیت صنعتی خود را به عنوان مهندس در شرکت بوئینگ شروغ کرد، بعدها مدیریت ارشد و مدیرعاملی گروه هواپیماهای تجاری بوئینگ را بر عهده گرفت و  تیم تحت نظر او اولین اتاق هدایت تمام دیجیتال را خلق کردند. او سپس در دوران ورشکستگی صنایع خودروسازی امریکا، بدون دریافت وام از دولت توانست فورد را با موفقیت هدایت کند.
 
بد:  آلن مولالی کمی مسن است، با ۶۸ سال سن آیا او انرژی یا علاقه کافی برای هدایت شرکتی بزرگ مثل مایکروسافت را دارد؟ او تجربه ای در صنایع فناوری سطح بالا ندارد. همچنین به عنوان فردی آینده نگر و دارای بینش بالا شناخته نمی شود. آیا می تواند در مقابل تیم کوک و لری پیج، مایکروسافت را با موفقیت هدایت کند. آیا هیچ تصوری از آینده صنعت کامپیوترهای شخصی دارد؟
 

۲. پاول ماریتز، مدیر عامل پیووتال

خوب:  او زمانی مدیرعامل VMWare بود و آنجا فوق العاده ظاهر شد. تجربه بسیار زیاد آقای ماریتز در زمینه کسب و کار شرکت ها و رایانش ابری به کار مایکروسافت می آید، یعنی جایی که آینده این شرکت در آن قرار دارد. پاول قبلا در مایکروسافت کار کرده و هدایت تیم توسعه ویندوز ۹۵ را بر عهده داشته که یکی از قله های بزرگ موفقیت مایکروسافت به شمار می رود.

 
بد:  او نزدیک به بازنشستگی بوده و هنوز مشخص نیست که آیا علاقه و شوق کافی برای هدایت شغلی به این حساسی را دارد یا خیر. همچنین او تجربه ای در زمینه هدایت یک شرکت در دوران گذار ندارد.
 

۳. استفان الوپ، مدیر عامل نوکیا

خوب:  به لحاظ فنی او هم مثل دو نفر قبلی یک خارجی به حساب می آید، زیرا از نوکیا به مایکروسافت خواهد آمد. ولی در واقع یک داخلی است که قبل از به نوکیا، ۳ سال تیم توسعه آفیس را بر عهده داشت و با رفتن به نوکیا نیز وفاداری خود به مایکروسافت را اثبات کرد. او مایکروسافت را می شناسد، سابقه مدیرعاملی یک شرکت سهامی عام را داشته، و پس زمینه کاری اش هم به تکنولوژی و کامپیوتر مربوط می شود.

 
بد:  دلیل برگشت او به مایکروسافت، شکست در پروژه احیای نوکیا بود. این شرکت فنلاندی زیر نظر او بخش بزرگی از ارزش خود را از دست داد. الوپ هیچ تخصص و فراست خاصی در زمینه بازار موبایل از خود نشان نداده و دقیقا نمی دانیم چه ارمغان مدیریتی برای مایکروسافت خواهد داشت.
 

۴. تونی بیتز، مدیرعامل سابق اسکایپ

خوب:  بیتز ترکیب خوبی از تجربه در دو بخش خدمت رسانی به شرکت ها و مصرف کنندگان دارد. پیش از به دست گرفتن مدیریت اسکایپ در SAP کار می کرد و حالا هم به اندازه ای در مایکروسافت بوده تا با فضای آن اخت شود، ولی نه آنقدر که کاملا به کار و بار و روش اداره آن آشنا باشد. گروهش در اسکایپ او را دوست دارند و نقش فعلی او، شکار فرصت های تازه برای مایکروسافت است.

 
بد:  او یک سال اسکایپ را اداره کرده ولی هرگز یک شرکت سهامی عام را هدایت نکرده و در کل مهارت های مدیریتی او برای شرکتی به بزرگی مایکروسافت زیر سوال است.
 
منبع:narenji.ir

فروش ویژه اسپری موبر کارینا اورجینال (ساخت ترکیه)



اسپری موبر کارینا اورجینال ساخت کشور ترکیه. دارای مجوز وزارت بهداشت ایران و برچسب شبنم. حاوی عصاره آلوورا جهت ايجاد درخشندگی و لطافـت در پوست...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 17000 تومان



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: آلن مولالی الان مولالی تونی بیتز Tony Bates Alan Mulally Paul Martiz پاول ماریتز Stephan Elop مدیرعامل مایکروسافت مایکروسافت استفان الوپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: